Rambo 4 - Hejdlös Action

Rambo rekryteras av en grupp kristna missionärer som jobbar för mänskliga rättigheter i kritiska delar av världen.
När de är på väg till det utsatta Karenfolket i Burma, kidnappas några av missionärerna av sadistiska soldater. Rambo bestämmer sig för att med hjälp av en specialutvald kommandogrupp sätta hårt mot hårt.

Betyg: 4+/5
Detta var enligt min mening den bästa Rambo filmen av dom alla. Detta kan bero på att det var länge sedan jag såg dom andra filmerna plus att jag är ganska ung! Det var en riktigt fartfyld film, något kort för min smak. Eftersom jag gillade denna film mycket så tycker jag att den skulle vart längre den var endast 80 minuter och detta är välidgt kort i dagens film värld. Vill inte skriva mer för då är risken att jag avslöjar vad som händer, men det finns ett måste och det är att se denna film=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0