Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford

Senare ikväll har jag tänkt att titta på den enormt långa filmen Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford, 160 min lång är filmen. Denna film har hyllats på dem allra flest film sidor och ni får gärna komma in i kväll/natt för då kanske jag har sätt denna film! Allt beror på om jag orkar se den ikväll eller inte! Har väldigt höga förväntningar på denna film när två riktigt bra herrar är med Brad Pitt och Casey Affleck(japp han är broder med Ben Affleck för dom som inte vet)!
image5

image8


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag blev grymt besviken på ?The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford? Den var riktigt jäkla dålig.

2008-02-20 @ 09:22:08
URL: http://tnaoot.blogspot.com/
Postat av: Filmplus

asså det säger du, har faktiskt inte sätt den än kommit några filmer imellan så jag ska skriva här! Varför var den dålig då?

2008-02-21 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0