In The Valley of Elah - Amerikanskt

Om en krigsveteran, hans fru och sökandet efter deras son, en soldat som nyligen återvänt från Irak, men försvunnit på ett underligt sätt, och om polisen som hjälper till med utredningen.

Betyg: 3+/5
Filmen har fått mycket höga betyg på dom flesat sidor jag tittat på, men av mig når den inte riktigt upp till dom högsta! Detta är pga. att jag tycker filmen var alldeles för mycket USA. Vill inte säga varför för då avslöjar jag en del i filmen.I vilket fall så var filmen verkligen djup och spännande, och handlar om relationer mellan människor i svåra situationer. Skådespelarna gör ett riktigt bra jobb! Filmen är klart sevärd.

Genre: Drama
Skådespelare: Tommy Lee Jones, Susan Sarandon, James Franco, Charlize Theron, Frances Fisher, Jason Patric, Tim McGraw, Mehcad Brooks, Wes Chatham,
Längd: 120 min


Kommentarer
Postat av: Lou

Har du några planer för helgen? :D

2008-02-27 @ 14:06:54
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Maria

6 stycken tävlingar i min blogg nu! :)

Hoppas du har en toppen dag! :)

2008-02-27 @ 14:07:16
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0