The Dead Girl - Full av liv

När en död kvinnas kropp hittas i utkanten av Los Angeles påbörjas en komplex jakt på mördaren som kommer att påverka många människor.

Betyg: 2+/5
I The Dead Girl får du som filmälskare se ett väldigt bra skådespeleri från samtliga skådespelare. Men för mig räcker inte detta då jag tyckte filmen var lite knepig (vill inte berätta mera för då avslöjar jag vad som händer). Tycker att filmen ska ses av alla som gillar film ändå för alla tycker och tänker inte som mig som tur är! Se filmen och bedöm själva. För mig är filmen väldigt svår bedömnd ,eftersom jag inte bedömmer fotot, skådespeleriet och liknande utan själva känslan man får av filmen.





Skådespelare: Toni Collette, Brittany Murphy, Marcia Gay Harden, James Franco, Josh Brolin, Rose Byrne, Giovanni Ribisi, Mary Beth Hurt
Regissör: Karen Moncrieff
Manus: Karen Moncrieff
Genre: Drama, Thriller, Mysterium
Längd: 94 min
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0